
طرفدار نگهداری از حیوانات خانگی هستم البته در اتاق، نه؛ حیاط یا بالکن. این شهروند محترم هم خوش سلیقه است و به جای نگه داری از سگ و گربه، حیوانی به درد بخور را انتخاب نموده و حتی آن را با خود سوار اتوبوس شهری کرده است. برای نظافت محیط هم البته ابتکاری جالب به کار بسته که در تصویر می بینید. خودم عاشق نگهداری مرغ و جوجه هستم و اگر شرایطش برایم فراهم شود مثل گذشته از این کار استقبال خواهم کرد. بخوانید...
ادامه مطلب