
جناحها می آیند و می روند. برای ما فرقی نمیکند کدام جناح روی کار است. نظام دیوانسالار خواسته یا ناخواسته دارد به نظام امت و امامت لطمه وارد می کند. ته مایه جمهوریت منوط به حضور سیاسی جوانان انقلاب است که کفتارها می خواهند آن را هم زدوده و کار نظام را یکسره کنند. در همه دولتها شاهد حضور افراد بدنام و بدسابقه نیز بوده ایم، در بعضی دولتها بیشتر. حضور متهمان اقتصادی در مناصب دولتی باعث بی اعتمادی مومنان به سلامت نظام و بی اعتباری نهادهای قانونی خواهد شد حتی اگر رییس عدلیه به روی مبار...
ادامه مطلب