
خب شاهد این هستیم که دوباره عزیزان پزشک پشت هم درآمده اند. مسئولان سازمان نظام پزشکی مصاحبه کرده اند که بعله ما از تعلل در درمان بیمار که منجر به فوت کودک شش ماهه در بیمارستان مفید شد دفاع نمیکنیم اما به هر حال احترام پزشک باید نگه داشته شود. مقام قضایی نباید تند و قاطع با پزشک متخلف برخورد کند. همکاران ما خیلی خدمت میکنند. این نوع برخوردها باعث آزردگی خاطر آنها میشود و... فکر کنم همین روزهاست که دوباره دکتر ولایتی دست به قلم و کاغذ ببرد که نکند برخورد محکم با پزشک خاطی و قاتل باعث ناراحتی جا...
ادامه مطلب
دیشب مراسم شب خاطره شهدای مدرسه روحیه بابل برای چهارمین بار در قم برگزار شد. شکر خدا این برنامه با کیفیت خوب و به زیبایی برگزار شد که به سهم خود از همه دوستان تشکر می کنم.xa0یک نکته را دیروز صبح، چند ساعت مانده به آغاز مراسم به رفقا عرض کردم. گفتم با این وضع کار کردن ما اگر برنامه امشب خوب از آب درآمد آن را تنها باید به حساب لطف و عنایت شهدا گذاشت. مراسم دیشب در اردوگاه یاوران مهدی، این باور را در ذهن ما بیش از پیش تقویت کرد....
ادامه مطلب