داداشای گلم، دوستای خوب من! یه لحظه توجه کنین لطفاً:
تنها کاندیدای روحانی شورای شهر بابل، آ سید مصباح الهدی جباریه.
جوون با سواد، خوب، بی حاشیه و خوش آتیه شهرمونه که دیر یا زود پا جایپای بزرگان این دیار میذاره. مستقل مستقل هم اومده وسط و دستش تو دست هیچ حزب وباند و گروهی نیست.
ممکنه بگین شورای شهر چه ربطی به روحانیت داره و طلبه ها رو چه بهعضویت تو شورا!
من اصلاً نمی خوام وارد این مباحث بشم و مثلاً بگم مگه اونای دیگه ایکه دارین انتخاب میکنین تخصص قابل اعتنایی تو امور شهری دارن و یا این که مباحثفرهنگی و نظارتی شورا حتماً به حضور یه روحانی خوش فکر و با سواد نیاز داره و ازاین جور حرفا؛ نه!
حرف من یه چیز دیگه ست:
الان فقط یک روحانیه که وسط معرکه انتخابات شورا پا گذاشته، لباسپیمبر به تن داره و علم دین به دست گرفته.
کنار اسم نماینده هایی که برای شورا انتخاب کردین اونقدری جا هست کهاسم سید روحانی ما رو هم بنویسین تا حتی اگه هم نتونست داخل شورا بره لااقل بهخاطر عزت لباس و راهی که داره طی میکنه، رأی آبرومندانه ای داشته باشه.
یادتون باشه سید مصباح الهدی جباری رو از قلم نندازین.
نیاز نیست این پیامو تو کانال ها و گروه های عمومی منتشر کنین اماحتما دست بچه های مذهبی شهر برسونین.
سید حمید مشتاقی نیا
ما را در سایت آشنایی کوتاه با زندگی آیت الله محمدی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171