رسانه های ضدانقلاب به بهانه تخریب دیوار یا نمای چند ساختمان مسکنمهر در زلزله اخیر غرب کشور که البته در زمان دولت یازدهم تکمیل شد و به بهره برداریرسید، به صورت هماهنگ و یک صدا مشغول کوبیدن دولت احمدی نژاد هستند.
احمدی نژاد به رغم تخریبب های ناجوانمردانه بعضی از خودی ها، همچنانخود را در مسیر انقلاب اسلامی و نهضت جهانی مستضعفین می داند.
اصولگرایانی که بودجه های مربوط به مقابله با جنگ نرم را در این سالها خرج منحرف نمایی احمدی نژاد کرده اند نیز خود را انقلابی می دانند.
عقل سلیم، تجربه و توصیه بزرگان بارها بر این حقیقت صحه گذارده که هرجا را دشمن نشانه رفته و هدف قرار داده یعنی راهی به درستی طی شده و هدفی صحیحپیگیری گردیده که حساسیت بدخواهان را برانگیخته است.
با این وصف باید نتیجه گرفت رسانه های ضدانقلاب توانسته اند بصیرتلازم را پیدا کرده و درصدد تقابل با جریان انحرافی برآیند!
با شما شرط می بندم گروهک هایقارچ گونه انتخاباتی جریان موسوم به اصولگرا باز هم خود را به خواب زده و کاندیدایمحوری آنها باز هم در مناظره های انتخابات آتی حاضر به دفاع از کارکردهای مثبتدولت احمدی نژاد نخواهد بود.
ما را در سایت آشنایی کوتاه با زندگی آیت الله محمدی دنبال میکنید
برچسب: ضدانقلاب, نویسنده: بازدید: 217