اصل حضور یک مقام عالی رتبه از هر قوه ای که باشد در جمع مردم ودانشجویان و پاسخ به پرسش های آنها و آشنایی با نظراتشان را باید اقدامی پسندیده والبته ضروری دانست که اقتضای یک نظام مردمی، چیزی جز این نیست. از این رو حضورمحسنی اژه ای در جمع دانشجویان شریف، یک حرکت مبارک است هر چند که بعید می دانماستمرار آن را شاهد باشیم.
این که رفتار محسنی اژه ای و پاسخ هایی که بیان کرد گاه در طراز یکمقام روحانی مسئول در نظام مقدسس اسلامی نبود، بحث دیگری است که به اندازه کافی بهآن پرداخته شده است.
عدم شناخت کامل آقای محسنی اژه ای و امثال ایشان از محیط های دانشگاهیو مطالباتشان تنها در صورتی قابل رفع است که چنین ارتباطات مستقیم و بی واسطه ای،در طول سال و به مناسبت های مختلف و گاه حتی به صورت غیررسمی ادامه پیدا کند.فقدان چنین نشست هایی است که باعث می شود شاهد واکنش های رادیکالی بعضی دانشجویانانقلابی در معدود دیدارهایی مشابه جلسه اخیز با معاون دستگاه قضا باشیم. دانشجواگر مطمئن باشد که این نشست ها و گفت و گوها ادامه خواهد داشت انگیزه ای برای بروزرفتارهای شتاب زده و هیجانی نداشته و ترجیح می دهد با بهره گیری از وسعت زمان، درفرصتی مناسب و مغتنم به بیان بخش هایی از نقطه نظرات خود بپردازد. به دانشجو باتوجه به سن و سالی که دارد باید حق داد که وقتی احساس می کند ممکن است فرصت دسترسیبه یک مسئول را برای همیشه از دست بدهد دچار التهاب شده و در مواجهه با آن مسئول شتابزده و با پرخاشگری رفتار کند.
ما را در سایت آشنایی کوتاه با زندگی آیت الله محمدی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215