
من از دادگاه ویژه ای ها خیلی دل خوشی ندارم. به نظرم تا رسیدن ایننهاد مهم به نقطه مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.
در این بین البته وجود بعضی قضات عادل و دلسوز انقلاب را باید نعمتیستودنی دانست.
دیشب در یکی از گروه های تلگرامی به طور اتفاقی با تصویر جناب آقاینائینی دادیار شعبه ششم ویژه روحانیت قم مواجه شدم. مطلب منتشر شده، مربوط بهگزارش مقتل خوانی این روحانی نجیب و قاضی آخرت نگر در روز عاشورا بود.
برای ایشان و همه بزرگانی که ارزش میزان را بالاتر از میز خود میدانند آروزی توفیق و سربلندی دارم.
ما را در سایت آشنایی کوتاه با زندگی آیت الله محمدی دنبال میکنید
برچسب: به طاها به یاسین حاج محمود, نویسنده: بازدید: 237